Dlaczego warto inwestować w dobre teksty?

Dlaczego warto inwestować w dobre teksty?

Czy naprawdę warto inwestować w teksty i jakie korzyści mogą przynieść takie działania?

To, w jaki sposób przekazujemy informacje, jest ważne. Dobre teksty nie tylko dostarczają wiedzy, ale również angażują, budzą emocje, wywołują określone uczucia. W ten sposób można budować swoją wiarygodność, zwiększać rozpoznawalność firmy, szukać nowych klientów. Nie chodzi wyłącznie o sprzedaż, bo dobrze napisane teksty potrafią przynieść o wiele więcej korzyści.

Nie tylko blog

Z marketingu treści można korzystać na różne sposoby, firmowy blog to nie jedyna opcja, choć wiele osób właśnie w ten sposób rozumie to pojęcie. Content marketing to również artykuły eksperckie publikowane w portalach branżowych, treści w mediach społecznościowych, infografiki, e-booki, raporty, szkolenia, ale także teksty na stronach firmowych, ulotkach czy opisy produktów. Przed wdrożeniem działań content marketingowych, warto dobrze poznać swoją grupę docelową – to podstawa. Czego jeszcze brakuje?  - odpowiedniego copywritera, który dostarczy ciekawych treści wykraczających poza utarte schematy. W tym wypadku oczywiście dużo zależy od upodobań i oczekiwań przedsiębiorcy, polecam się odważyć, nie wzorować się na konkurencji i odrzucić marketingowy żargon.

Prawda jest taka, że większość konsumentów woli zapoznać się z marką poprzez przeczytanie artykułu, aniżeli mieć z nią do czynienia w reklamie. Tak więc marketing treści jest skuteczny. Jest to bardzo dobry sposób na budowane relacji z klientem, co w dzisiejszych czasach jest kluczowe. Przedstawienie funkcjonalność czy niepowtarzalnych cech danego produktu, czy usługi to zdecydowanie za mało. Jako konsumenci szukamy czegoś więcej, relacji, rozrywki - firma powinna nie tylko oferować dobre jakościowo produkty, ale musi również być w stanie stworzyć z nami więź, wtedy pozostaniemy jej wierni.  

Content marketing to:

  • większa rozpoznawalność firmy w sieci,
  • lojalności grupy docelowej,
  • wizerunek eksperta w branży,
  • dobre relacje z klientem,
  • większą sprzedaż.
Wierzę, że słowa mogą być piękne i prawdziwe, nawet jeżeli tworzą tekst marketingowy. Piszę prosto, jasno, dokładam starań, aby przekaz był ciekawy i atrakcyjny dla odbiorcy. Jeżeli szukasz wsparcia copywritera, zapraszam Cię do współpracy. Więcej informacji o mnie znajdziesz tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz